Torsdag

Det är redan torsdag, är inte det gansak sjukt?! Jag har varit hemma hela dagen, hade feber i morse när jag åt min underbara brunch, det är det konstiga med mig, när jag är sjuk kan jag äta hur mycket som helst! Sen började jag sortera tidningar, gamla VR-nummer från 2007 kastades och sidor revs ut, nu är det lite mer städat på mitt rum, tänkte egentligen ta mig till biblioteket och lämna tillbaka några böcker men orkade inte, dammsugt mitt golv också, funderar på att ta en långdusch nu, med ansiktsmask och fotbad.. BTW så spelade jag sims 3 idag också, haha, det fungerade aldrig på min pc dator förra sommaren så kom och tänka på det i somras så testade på min mac och då fungerade den utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0