Förändringar

Hej jag heter Caroline, jag hade kunnat säga att jag inte har något liv, men det har jag, just nu älskar jag det, för att ett jag går på min skola, jag älskar den även om ettorna inte borde vara tilllåtna där speceillt inte när de beter sig som de är tre och inte kan ta det sista av pajen som serveras för att de vill ha av den nya plåten, men jag älskar min skola ändå, för liksom vart får man annars efterrätt som är underbart god och frukt?! Jag jobbar på ett kafé som heter Waynes, ibland behöver jag inte jobba för att det finns för lite saker att göra, men jag trivs att jobba där i alla fall, för att när jag inte hänger på Waynes kan ni numera se mig i kassan på donken, ja numera är det jag som ska le, och säga "Hej och välkommen, vad kan jag hjälpa dig med?" eller "Det blir förtiosju kronor". När jag inte är i skolan eller på Waynes eller på donken så sitter jag barnvakt till två underbara ungar som heter Simon och Alice, ibland blir de lite jobbiga men de är charmiga, sen delar jag ut reklam också, men jag ahr sagt upp mig och kommer endast göra det två gånger till i mitt liv hoppas jag på! Annars lever jag livet på gymmet eller i simbasängen, jag gillar altså att träna! Men utöver detta är jag med mina kompisar, reser, fotograferar, shoppar, lagar mat och studerar som aldrig förr! Ja där har ni mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0