10

Det var öppning idag igen, det började med invertering, we did a good job, men iskallt var det i frysen, ganska logiskt, men mina fingrar domnade bort, sedan hade vi en fin öppning och en underbar dag på jobb faktikst, många riktigt trevliga gäster! Sånna dagar som idag hade jag lätt kunnat jobba kvar hur länge som helst! Men det tar på krafterna cyklade hemifrån 07.20 och kom hem 18.45, det vill säga hela dagen, när jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade träna, så har ätit och ätit och äntligen dammsugat mitt rum nu ska jag sova för att imorogn är det fullspäckat schema som gäller!

- Vakna
- Power Walka/Springa
- Byta lakan
- Fixa lunch
- Äta frukost
- Fixa kläder
- Buss 07.28

Skulle gissa att detta kommer ta mig ca 2 timmar så det är bäst att hoppa i säng nu! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0