2

Sov ganska länge idag, tog på mig träningskläderna och traskade iväg på en power walk, var dock väldigt stel i benen, men det gick.. Kom hem, tog det lite lugnt för att sedan ta mig till Malmö för att kolla var jag ska gå i skolan, det ligger precis bredvis SATS så det känns väldigt bra! Så när vi hade tagit reda på vart den låg tog vi oss in till stan vilket endast tog 10 minuter vilket är bra, jag och min bror tog en fika på Donken, för att sedan gå på present jakt till mig, hittade faktiskt inte särskillt mycket, tyvärr. Men jag köpte en Calvin Klein datorväska till mig själv och sen får jag förhoppningsvis en GANT kudde eller en Marc By Marc Jacobs datorfodral av min lillebror! Kom hem runt fem och var lika död som vanligt vid den tiden så somnade, skulle egentligen spinna vid halv sju, men jag mådde så dåligt och var så trött att jag var tvungen att avboka. Sedan dess har jag ätitt lite, bakat kladdkaka och fixat ingidienser till tårtan jag ska baka till jobb imorgon. Så nu är det dags att sova, imorogn är det ju en stor dag, 365 dagar kvar tills jag fyller 20..


Oj den kom på fel håll, men ville bara visa den underbart fina soldengången jag fick på min 18-årsdag när jag rymde till Växjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0