4

Idag var en ritkigt härlig dag! Vaknade vid tio, fixade mig och åkte in till Lund, hittade ett par underbara boots inne på Bianco i svart skinn för endast 300 kronor, även om jag hade skoskav och knappt kunde ta på mig skorna fick de följa med hem som en försenad födelsedagspresent, sedan fick det bli lite småsaker inne på Lindex också så som hårspraiy och ansiktskräm. Sedan mötte jag upp Michaela, en tjej som jag endast har jobbat med i en månad tror jag, men hon jobbar tyvärr inte kvar! Men vi hade en jättemysig dag och så satt vi och snackade en lång stund, började spåna lite på en resa till London vilket skulle vara awesome, jag håller tummarna! Jag tog även med mig Michaela till Akademibokhandlen och införskaffade mig kurslitteratur, det känns tungt, men något som måste göras. Sedan följde hon med mig till bussen och jag åkte hem borstade tänderna och tog mig till tandläkaren. Vet ni vad? På en skala mellan 1 och 10, där 1 är bäst och 10 är sämst, är mina tänder en 1a, detta fick jag reda på för att nästa år är det ju dags att börja betala tandvården, vilket betyder att jag kommer betala 40 kronor i månaden och då är mina tänder försäkrade. Min nya tandläkare bokade även in en ny tid för att bygga på min tand och fixa en flisa på det som redan är påbyggt, I'm in heaven! Tog mig sedan till banken, och sedan till körskolan, bokade in 7 lektioner och snart ska jag ta körkort, någon gång i framtiden, bättre sent än aldrig. Snackade sedan i en timme med Emilia, gud vad jag har saknat henne, sist jag såg henen var på min student den 10 juni, hon har varit i USA sedan dess. Ikväll har jag även möblerat om och börjat tväta mina kläder, även om de är tvättade känenr jag att det är dags att "tvätta igenom dem". Men nu måste jag sova, ska ta bussen halv nio imorogn för jobbar 9.30-18.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0