6

Det fanns mycket att snacka om när jag kom fram till Mellby, så jag och Emilia gick ut och gick, i säkert två timmar vi kom halvvägs till Båstad, men det var skönt, kan itne beskrivahur skönt det är att ha Emilia hemma igen, men snart flyttar hon till Linköping och hur ska jag klara mig, alla bara flyttar ifrån mig! Vi kom i alla fall hem vid tre så låg jag och smsa med A innan jag somande.. Vi tog oss i alla fall till Torekov idag och så underbart det var där! Så idylliskt, det är väl sånna tillfällen som får mig att vilja stanna kvar i Sverige för det är väldigt vackert här!

Tog självklart inte med mig min kamera till Mellby och hade därför bara med mig min iPhone..



Kommentarer
Postat av: linny

svar: Hej Caroline! Jodå jag har ett litet minne utav dig! Tyvärr var jag så liten att jag låter bilder på oss här hemma tala mest. Ja jag träffade dem igår igen på deras grisfest! Du har väl tagit studenten i år eller förra året? :) Nej, jag är lika gammal som Annie så jag börjar i höst! Kram

2011-08-07 @ 23:09:38
URL: http://linnysplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0