9

Det är redan den 9de augusti! Dagen har flugit förbi, tog mig en sovmorgon, vilket var skönt det blev en omelett till frukost, tog mig till jobb där vi hade fått ett nytt kassa systen, liksom what?! Jaja, det tog ett tag men nu kan jag det kanske, haha! Kom i alla fall hem lagom till fem, åkte med pappa och Jonas till nova för att kolla på saker till jonas nya dator, jag spanade in min nya älsk, som ska bli min en dag nikon d7000♥ Kom hem åt, tänkte träna men kroppen behöver ju faktiskt en dag off ibland i och med att jag som otränad nu har sprungit två dagar i rad tänkte vila idag och springa imorogn bitti, därför ska jag sova nu! Natti!



Why I need to run!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0