Bitterhet

Jag måste få ge er en helt sjukt historia om när jag var med pappa på Hemköp precis, när vi kom till frukten hade pappa redan fyllt halva korgen och bad mig hämta en ny, jag hämtar en ny, går och plockar lite saker som jag behöver så som laktosfri fil, kyckling färs och lite andra saker, sedan står jag och kollar på té hyllan, i alla fall, så går jag mot kassan och mot pappa som redan står i kö, så jag går och ställer mig och lägger upp varorna på bandet ochs edan så säger de som står bakom oss med hög röst i kön, "vart kom hon ifrån, vi står ju i kö!" jag är en person som vill göra rätt för mig, så jag vänder mig om och säger "Det är min pappa, han handlar till hela hushållet detta är inte bara mina saker för det är till hela vår familj" då säger tanten bakom mig "Nä jag har all tid i världen" men en riktigt bitter röst, och mannen som står bakom mig är ännu bittrare än förut. Jag lägger upp sakerna på bakdet frågar pappa hur många påsar vi behöver och börjar packa ihop våra varor. Jag blir bara så arg på sånnahär saker, jag som tänkte skriva ett riktigt härligt inlägg, för hela dagen har varit toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0