Boys boys boys

I hela mitt liv när människor frågat mig vad min kille heter eller vem jag träffar, har jag alltid sagt att jag inte har tid för sånt trams, och det är precis så jag känner. För de få timmar jag inte är upptagen under ett dygn sover jag eller tvättar, lagar mat osv, den dagen jag hittar någon som också har lika mycket att stå i som mig, lovar jag er, honom ska jag hålla hårt i. För jag vill ha någon som brinner för det den gör, något han vill göra något han kan offra allt för. Jag vill hitta någon som inte kräver massa tid hela tiden och tjatar på mig för att jag alltid är i skolan elelr att jag jobbar. Därför väntar jag med allt detta som kallas förhållande, det är viktigt att understryka, att det är inte så att jag inte träffar killar, för det gör jag.

Precis var det en kille som skrev detta till mig

G säger: skaffat kille?
Caroline säger: Va? Varför skulle jag ha gjort deT? :P
G säger: hjärtat?:P
Caroline säger: Haha :P Nej, kan man inte ha hjärtan utan att ha en kille? Nej jag har inte skaffat kille..
G säger: ne man brukar nt ha de:P
Caroline säger: Okej, det finns kanske annat man tycker om? Typ hur allt är för tillfället och sånt! :)
G säger: haha jaja om du säger de så :P udda o skriva ett hjärta på msn för de:P
Caroline säger: Låt mig vara udda då, du vet det är bara döda fiskar som följer strömmen :)

För att förklara situationen så heter jag Caroline på msn ni vet där man kan skriva ett personligt meddelande har jag ett <3 då jag älskar mitt liv, alla möjligheter jag har och de kompsar jag lärt känna på olika sätt i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0