I know I have to go

Det känns sjukt, om tre veckor börjar jag ett nytt kapitell i mitt liv, vi får se om det är detta jag vill, men för tillfället vill jag bara lära mig allt. Jag fudnerar till och med på att börja läsa igenom böckerna jag har köpt, så taggad är jag. Men samtidigt tappade jag precis lite lust på att plugga. För när jag började gymnasiet var intagningspoängen 265 om jag inte minns fel av 310 var det väl eller? Och nu när jag ska börja plugga är det "bara" 16.90. Men jag tror att det kommer bli roligt. Har även lite andra planer på att läsa 7,5 poäng foto, fatta så sjukt roligt det skulle vara! Men jag ska vara glad att jag får möjligheten att börja plugga nu, när jag är klar om jag fullföljder den kommer jag bara vara 22 år, det vill säga att jag har hela livet framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0