Ändra tankesätt..

Jag har alltid velat bli SMAL, ni vet, smal som de snygga victoira secret modellerna, jag har letat upp olika scheman vad man bör och inte äta.. Under perioder äter jag inte så mycket mer än en frukt, en macka och vatten. Jag skulle vilja påstå att jag har blivit smalare på senaste tiden, är jag lyckligare, ska jag vara helt ärlig, ja, men är det värt det nej, inte ett piss, men jag vil bli smalare. Enligt X så behöver kvinnor 17% fett för att fungera, det stämmer säkert, men vill ja bli smalare ja, jag vill inte ha något fett alls, men samtidigt har jag halvt insett att majoriteten av min kropp numera består av muskler istälelt för fett. Men hur ändrar man stt tankesätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0