Att gå sin egen väg

Många har alltid ansett att jag är en svag person, en person som visar alla sina känslor för allmänheten, men det har ett pris det också. När jag tänker tillbaka på mig själv och mitt liv, har jag trots allt varit en stark person, en person som gjort mina egna val och inte gjort som alla andra. Sure fine att jag kan ha 6 dubbelhakor, men jag har alltid gått MIN egen väg, jag har aldrig följt någon, jag har gjort allt för min egen skull, för det är jag som lever mitt eget liv. Visst har jag gjort mindre bra val i mitt liv också, men det har i slutändan gjort mig starkare. Samtidigt som jag varit min egen värsta fiende. Jag har haft mina djupa svakor, men när jag hör från andra att de anser mig vara en svag människa, nej det är jag inte. Jag gör saker och ting för min egen skull, jag har alltid gjort mina egna val, så kalla mig inte svag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0