Vad är det som händer?

Att inse saker är en lättnad, att inse att personen du knappt känner men som du kan vara dig själv inför till 110% är den skönaste känslan man kan ha. Men jag vill inte förstöra den, men på något sätt kommer den ändå gå förlorad, men jag är glad att jag får uppleva det, det är kanske detta som kallas kärlek, men den är bara ensidig, det vet jag, så därför vill jag inte att tiden ska rulla på, låt den bara stå stilla i några dagar, jag måste tillbaka till mitt liv och han till sitt, vi är helt olika, men jag gillar det för tillfället! Det är kanske detta vi båda två behövde, nu innan allt fortsätter, det har i alla fall varit trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0