Sola och bada!

Det känns svårt hur man ska skriva så att det blir så bra som möjligt för er och för mig, jag börjar som om ni redan känner mig, vilket ni kanske inte gör, men ändå.

Efter att ha spenderat 11 dagar i Turkiet börjar jag tröttna lite smått, jag känner mig väldigt negativ just nu, men det är inte det jag menar.  Men jag saknar mina kompisar, att kunna gå till gymmet för att köra ett riktigt pass, att springa en runda och känna att det skulle vara skönare att hoppa över den idag också, men när man kommer hem vet man att det var det bästa alternativet. Men samtidigt som jag känner att det kanske börjar bli lite tjatigt här, då vi bor på ett 4/5-stjärningt hotell, som ligger precis vid havet, det är inte i någon större stad och man ser i princip samma människor varje dag och ingen kan varken engelska eller svenska här och ingen är i min ålder, så vet jag att jag inte vill hem, för när jag kommer hem har min första semester tagit slut. Det är bara att bita ihop och jobba 55 timmar på 6 dagar. Men som alltid kan jag klara det!

Och nu ska vi vända på steken och skriva hur underbart allt är! Jag har fått spendera 11 dagar i sol och värme, jag har läst ut Flickan Som Lekte Med Elden, jag har spelat tennis och jag har badat, badat och badat!

Nu är jag trött så jag säger godnatt från Turkiet och Çamyuva och Labada!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0